dinsdag 4 september 2007

Ogararu werkt toe naar Heracles

Ajax werkte maandag rond het middaguur een korte training af. George Ogararu deed nog niet mee met de groep, maar is wel op de weg terug. ,,Ik hoop tegen Heracles weer mee te kunnen spelen.”
Ogararu raakte tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal geblesseerd aan zijn linkerhamstring: zijn eerste serieuze blessure als Ajacied. Sinds zaterdag kan hij weer voluit, zonder problemen of pijn, op het doel schieten. ,,Het gaat goed”, zegt hij als zijn individuele training met fysiotherapeut Frank van Deursen erop zit. ,,Ik denk dat ik aan het einde van de week weer kan aansluiten bij de groep. Als dat allemaal goed gaat, hoop ik de wedstrijd tegen Heracles weer te kunnen spelen. Ik verwachtte in eerste instantie tegen Groningen er weer bij te zijn, maar die wedstrijd kwam nog te vroeg.”Sinds Ogararu wegviel uit de selectie vanwege zijn blessure ging het met Ajax op en neer. Twee mooie competitiezeges op De Graafschap en sc Heerenveen, uitschakeling in de voorronde van de Champions League en zondag een gelijkspel tegen FC Groningen. Ogararu maakte het allemaal van een afstand mee. ,,Een nederlaag doet altijd pijn”, zegt hij. ,,Of je nu op de bank zit, geblesseerd bent of meedoet: dat maakt niet uit.”

Geen opmerkingen: